Informujemy, że w dniach od 21.07.2025 r. do 01.08.2025 r. Biuro Rzecznika Konsumentów w Bieruniu będzie NIECZYNNE.

Informacja z herbem powiatu bieruńsko - lędzińskiego

W razie konieczności uzyskania porady prawnej w sprawie konsumenckiej, można skorzystać z formularza kontaktowego pod adresem poradydlakonsumentow.pl bądź skontaktować się z Infolinią Konsumencką - dzwoniąc pod nr 801 440 220 lub 222 66 76 76.

Informacje i wzory pism w sprawach konsumenckich dostępne są pod adresem:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/

Omówienie statusu konkretnej sprawy konsumenckiej, zgłoszonej Rzecznikowi Konsumentów w Bieruniu, będzie możliwe od dnia 04.08.2025 r.

WAŻNE INFORMACJE

Informujemy, że porad w sprawach konsumenckich udzielają również poniżej wskazane instytucje:

  1. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej Katowicach (porady/mediacje/sądy polubowne) – numer do kontaktu: 32 35 68 100
  2. Instytucje udzielające pomocy specjalistycznej w sprawach dotyczących:

Informujemy jednocześnie, że istnieje także możliwość skorzystania z programu nieodpłatnej pomocy prawnej (pomoc prawna, poradnictwo obywatelskie, mediacja) świadczonej na rzecz mieszkańców Powiatu Bieruńsko – Lędzińskiego. W celu ustaleniu terminu spotkania z prawnikiem, należy zadzwonić pod numer telefonu: 32 226-91-18 bądź odwiedzić stronę internetową: zapisy-np.ms.gov.pl. Dodamy, że pomoc prawna udzielana jest w również sprawach niemających statusu sprawy konsumenckiej.

Źródło: Starostwo Powiatowe w Bieruniu